Dag 18 - Min favoritmusik

Timo Räisänen, för evigt min gud
Timo Räisänen – Hollow Heart
Timo Räisänen – Outcast
Timo Räisänen – Don't Let the Devil Ruin it All
Timo Räisänen – Creep
Timo Räisänen – About You Now
Timo Räisänen – Fear no Darkness, Promised Child

Säkert, äkta ärlighet
Säkert! – köttet är svagt
Säkert! – Du kanske var på Holmön
Säkert! – Honung
Säkert! – Dansa, fastän
Säkert! – Isarna
Säkert! – Allt som är ditt

Lasse Lindh, en nyfunnen vän
Lasse Lindh – En Högerkrok Och Riktigt Blod
Lasse Lindh – Ditt Hjärta Måste Gå Sönder
Lasse Lindh – Jag Klarar Mig Aldrig Ensam
Lasse Lindh – Fem Enkla Saker

Hello Saferide, vackert
Hello Saferide – I Thougt You Said Summer is Going to Take the Pain Away
Hello Saferide – Long Last Penpal
Hello Saferide – X Telling Me About the Loss of Something Dear, at Age 16
Hello Saferide – Arjeplog
Hello Saferide – Loneliness is Better When You're Not Alone
Hello Saferide – I Don't Sleep Well

Simple Plan, minnen
Simple Plan – Save You
Simple Plan – What If
Simple Plan – Shut Up! - Domestic Album Version
Simple Plan – Perfect
Simple Plan – Crazy - Domestic Album Version

Daniel Adams Ray, peppen
Daniel Adams-Ray – Voyeuren
Daniel Adams-Ray – Lilla lady
Daniel Adams-Ray – Förlåt att jag aldrig sagt förlåt

Oskar Linnros, också peppen
Oskar Linnros – Ballad från en loftsäng
Oskar Linnros – Debut
Oskar Linnros – Ack, Sundbyberg
Oskar Linnros – Från och med Du
Oskar Linnros – Annie Hall

Fast det är såklart bara en del av allt fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0