Det kommer bara leda till något ont

Hopp om Sverige? Hopp om Mänskligheten? Hopp om framtiden? Typ noll.

Hur gick det här till?
Hur tänker man när man röstar på ett parti som sverigedomokraterna?
Ett parti som är rasistiskt, kränker mänskliga rättigheter, och vars logik inte går ihop.
Hur fan tänker man då? Tänker man ens?

Jag kan helt ärligt säga att sverigedemokraterna, skrämmer mig. Det som kan hända, det skrämmer mig. Det är läskigt. Äckligt.
Det är äckligt att en jag ser på gatan kan ha röstat på sd(Nej, de förtjänar inte stora bokstäver). Jag undrar vad som får en människa att verkligen ogilla invandrare? Att vilja stänga Sveriges gränser.

Enligt mig ska inte sverigedemokraterna få ha ett enda finger i Sveriges politik. Inte ens ett lillfinger.

De som röstar på sverigedomkraterna, jag undrar verkligen om de faktiskt kommer från Sverige. Sådär fem generationer eller så, det skulle inte förvåna mig om så gott som inga är det. Fy sjutton.

Outfit idag: Svart. Jag skäms över att vara svensk idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0