That's too much, that's too much

Jag längtar så himla mycket. Så sjukt mycket.

Den 4 december detta år, ska jag och världens finaste Vilma, få träffa henne. Människan. Geniet. Säkert!, Hello Saferide, Annika Norlin. The real deal.
Vi ska få prata med hon bakom dessa fantastiska texter. Och jag längtar så fruktansvärt mycket.
När vi har pratat med henne ska vi se henne live. Äntligen ska vi får se henne live, om jag har väntat länge? Du vet inte.


Detta är den väldigt fashionabla kvinnan som ska vara med under det finaste ögonblicket någonsin.
Och ja, bilden är extremt lånad.

Och den väskan ska jag så ha.

Kommentarer
Postat av: vilma

PEPPPPP



(shit vad mycket merchandise jag måste köpa!! iaf en tygväska (a) (a)) <3333

2010-10-15 @ 19:33:07
URL: http://v
Postat av: vilma

PEPPPPP



(shit vad mycket merchandise jag måste köpa!! iaf en tygväska (a) (a))



pusss <3

2010-10-15 @ 19:33:26
URL: http://vilmafredrika.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0