You're beutiful

Jag är nu hemma ifrån Öland! Jag har tagit rutn, 9 kort kanske ._.
Men det spelar mindre roll! För nu är min katt hemma!

Visst är hon söt!?

Denna bild är tagen i bilen, och är inte särkilt bra, jag vet. Men jag har inte orkat fota henne här hemma, och pappa har de fina bilderna jag tog med hans kamera och han gör uppror. Typ.

Hon är i alla fall söt! Vad heter hon nu då? Ärligt talat? Jag vet inte. Jag troor, Effie Mimmi Hekla, men det var vilda diskussioner i bilen och jag vet inte vad det slutade med.

Haha, denna blogg kommer bombas med bilder på min finis kattis, men det blir senare! För nu så ska jag... titta facebook :look Och lyssna på vacker musik. Och titta på tv. Och aa, gosa med min katt.

Mohahahaha,
so long.:look

Gina som typ är hög på socker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0