Svar på kommentaren skriven av '

Din kommentar var: LESBISKA?! UUUUUUUUUSCH, SNUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSK. SITTA OCH STRULA TJEJ+TJEJ, BLÄÄÄÄ. JÄVLA ÄCKEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag tycker att det där är sjukt fel, fast först töntigt och så för att du lägger ner tid på att kommentera en så onödig kommentar, men i alla fall. Vad är det för jävla fördomar om lesbiska?! (och bögar för den delen liksom) men jag menar allvarligt, är det äckligt? Vad är det som gör det äckligt? Jag och Linnéa, vi är visserligen bara vänner - men ändå, vad är det som är äckligt med vår pussbild? Jag tycker att den är fin. Sådetså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0