Ja, jag var din

Jag skriver av mig nu. Jag orkar inte bry mig om ifall någon tar illa upp, säg det till mig då så jag kan förklara. Men jag orkar inte hålla det här inom mig.

Idag har jag gjort, vadå? Jag har vaknat försent. Jag har tittat på tv. Jag har ätit lite. Jag har bytt om. Det är typ, det. Jag mår skit idag. Så. Jag vill skriva precis hur jag känner till personer, men jag vill ändå inte det, för jag vet hur mycket det skulle kunna förstöra. Så nu sitter jag här och skriver av mig på bloggen istället.

Jag vill förklara för dig hur mycket du sårade mig. Hur mycket du förstörde mig.

Du tog med mig upp bland molnen, kysste mig på vägen upp, bara för att putta ner mig.

Och jag vill veta varför. Jag vill veta varför du gjorde så mot mig. Varför du sårade mig så förjävligt? Varför du gjorde så att jag inte riktigt riktigt riktigt kan gå vidare fullt ut, utan ändå mår skit. Varför i helvete var du tvungen att göra så?! VARFÖR FAN?! VARFÖR?! För jag är en människa. Jag har känslor, alldeles för mycket känslor, och jag fattar inte VARFÖR. DU. GJORDE. SÅ. MOT. MIG. Och jag vill fråga. Få svar. Men jag vågar inte. Vill inte göra dig arg. Vill inte få dig att försvinna fullt ut. Vill inte få dig att hata mig. För jag vill ha kvar dig, bara en gnutta. Ändå vill jag skrika. Jag vet inte vad jag kommer göra, vad du kommer göra, men jag vet att det här inte funkar. Det kan inte vara såhär längre. Anledningen till att skriver här, är för  att hindra mig från att skriva till dig. För då förtjänar att få vara lycklig. Jag vill inte förstöra. Inte ge dig ens en gnutta anledning att må en gnutta dåligt för en gnutta tid. Inte för att du ens skulle bry dig, egentligen.

Och du. Din. Falska. Orm. Idiot. Jag är så förbannad. Jag är så arg. Så sårad. Så ledsen. Så sviken. Du gick bakom ryggen på mig. Du lade dig i. Och sen låtsas du som att allt är så förbannat bra. Men gissa vad, DU HAR INTE FRÅGAT MIG OM JAG MÅR BRA?! Och gissa vad, JAG MÅR INTE BRA. Jag är arg på dig. Jag måste få skrika på dig. Kanske kan vi vara vänner, men jag måste få ur mig det här. Men jag vill inte göra dig ont. så ont som du gjorde mig. JAg orkar inte utsätta andra för saker nu. Jag önskar bara att du förstod själv,att det du gjorde INTE. ÄR. OKEJ. Jag önskar att det var du som mådde skit istället, det gör jag faktiskt. Hej. jag är en dålig människa, men hej, du är värre.


Kommentarer
Postat av: elin

finns alltid för dig om du vill prata <3

2010-08-12 @ 15:19:19
Postat av: Gina

Åh, vad söt du är. <3

2010-08-14 @ 14:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0