Hurt

Skolan har börjat, och det känns rätt bra faktiskt. Helt okej i alla fall, det varierar. Idrott kan jag nog klara, Lena pratade med mig om att jag har stora möjligheter till att få vg, då blev jag gladis.
Igår sov Linn hos mig, fast först var vi med Richard och Mackan, men ändå! Vi tittade på Stolthet och Fördom,
den är så förbannat fin!

Idag vaknade vi lite för sent, inte hemskt farligt, men ändå. Så jag stressar, och så ska jag ner för att sminka mig innan jag ska möta Katja. Jag ramlar. Får ett trappsteg i ryggen. Först skriker jag så klart, men sen känns det rätt lugnt, och så sminkar jag mig och sen går vi. Allt är lugnt, möter Katja, Linn går, vi går till centrum och sitter där och snackar. Det är förövrigt sjukt kallt ute!

Sen nu när jag kommer hem, känner jag hur förbannat jävla pissont det gör. Så ingen dans för mig idag. Det dödar mig. Det gör mig så ledsen, och det gör ont ont ont ont ont ont ont. Skit.


Kommentarer
Postat av: Hubert

I love you too

2010-08-29 @ 21:29:24
URL: http://decipher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0