Rader ur låtarna jag valt ut som våra, fast du inte vet om det.

Allting börjar om, jag kan börja om
Jag behöver hela mig så jag kan ge dig hela mig när allting börjar om
Förlåt att jag aldrig sagt förlåt - Daniel Adams-Ray

Du kysste mig nyss, det kommer bara leda till något ont
Det kommer bara leda till något ont - Säkert och Markus Krunegård

They say we're to young, and we don't know we won't find out until we grow
Well I don't know, if all that's true, cause you got me, and baby I got you
Babe, I got you babe
I got you babe
I got you babe - Timo Räisänen och Maia Hirasawa

Tänk på mig tänk på mig tänk på mig
Gick in till din hjärtkammare rörde vid varenda cell
Hörde skriken från dina barndomsår
sa jag förstår jag förstår jag förstår jag förstår
Det är så lugnt i dig när allting stormar utanför
Influensa - Säkert

Fast ord räcker egentligen inte till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0