Dag 07 - Mina vänner

Jag är lyckligt lottad och har ganska många vänner egentligen.
Självklart är alla dock inte lika nära vänner som andra.

Vi har Rum 17-tjejerna - Vi har alltid roligt tillsammans. De är de som får mig att tänka på annat och bara ha roligt för en stund. Vi lärde känna varandra på konfirmationen i somras, och vi har kontakt nu. Vi träffas inte så ofta som vi borde, jag och Mathilda springer på konserter hela tiden visserligen, men det var länge sen alla vara samlade.

Pojkarna - Är dem där man bara träffar och har kul med. Tänker inte på något, fast ändå på allt. De är väldigt roliga människor, och jag tycker om dem.

Och Sh-tjejerna Memme och Vilma. Vi lärde känna varandra via sh för ett ganska långt tag sen. Jag lärde känna memme före vilma. Båda är väldigt fina människor. Memme glädjer sig så otroligt mycket åt andra människors lycka. Hon förtjänar det bästa, och bara det bästa. Vilma är den där som alltid är väldigt upptagen, men som man ändå vet var man har henne. Hon är väldigt trevlig, ja trevlig. Trevlig är nog vad hon är.

Musse- Jag tänkte skriva Sh-pojkarna först, men han är bara en. Musse heter egentligen Fredrik. Han bor i Umeå, så vi träffas inte speciellt ofta, men vi vet ändå var vi har varandra. Han är en väldigt fin människa, och jag vet att man kanske bara säger så, men han är verkligen det. När jag är nere och hatar världen skriver jag till honom, för han kan få det mesta att bli fint, eller bara hata världen tillsammans med mig.

Tova - Är en av de absolut sötaste människor jag träffat. Hennes personlighet är en väldigt fin sådan, och den lyser alltid igenom. Hon spelar trummor och sjunger i vårt band, hon tror alltid att hon inte sjunger bra, men det gör hon. Hon tror inte att hon någonsin kommer bli kär, men någongång kommer hon det, och jag hoppas att det är i världens bästa kille, för det förtjänar hon. Hela hon är bra faktiskt. Vi har inte känt varandra så länge, men jag vet, att jag älskar henne.

Linn - Vi lärde känna varandra för tio år sedan, vi har varit bästa vänner i runt åtta. Det är länge. Hon känner mig utan och innan, och vet nog mer om mig än jag tror. Så hon är nog den som vet absolut mest om mig. Vi säger inte att vi älskar varandra speciellt ofta, men det betyder inte att vi inte gör det. Linn och jag har gått igenom så väldigt mycket tillsammans, hon vet hur jag känner, och jag vet hur hon känner -tror jag i alla fall. Hon vet vad jag behöver, och fixar det åt mig. Jag älskar henne, på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Niklas Hubert Alsten

<3

2010-12-15 @ 23:01:55
URL: http://decipher.blogg.se/
Postat av: linn



<3



2010-12-16 @ 21:32:02
URL: http://looping.blogg.se/
Postat av: linn



<3



2010-12-16 @ 21:32:20
URL: http://looping.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Får jag vara som alla andra och skriva ett hjärta? Ja.



<3

2010-12-16 @ 22:09:01
URL: http://reservbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0