I'm the light blinking on the other side of the road, blink back to let me know

Firade födelsedag med finaste folket (Linn, Tova, Wilma, Simon och Arne. Och Linnéa och Alexandra som faktiskt också var med ett tag) idag.
Fick hur fina presenter som helst. dansade och sjöng singstar.
åt mig för mätt på kakor. och pizza. skrattade. skrattade. skrattade.
Helt jävla fantastiskt bra kväll.


Linn och Tova, skrattade ihjäl mig av det som finns inuti.. mohahahhaha

Linn och Tova igen, jag skrek jättemycket, heheh <3

Det här är mitt favoritgodis, och snickers. (Timo Räisänen på Typ en festival minnen hallå)
Linn och Tova igen,Jag tror nog att jag skrek här också <3

Wilma (och Sara, men hon var sjuk så hon får stå inom parenteser) <3
Och snickers i mängder! Men de orkade jag inte fotografera = jag glömde.

Blev så glad att jag inte kunde bli skarp på bild.

Jag är hes nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0