Dag 20 - Den här månaden

Den här månaden har jag varit ganska så alltmänt hjärndöd. Vilket betyder babblat ur mig massa skit som egentligen är helt onödigt, oroat mig i onödan, stressat upp mig (också i onödan), umgåtts med folk (inte alls i onödan faktiskt.) och antagligen varit ganska allmänt tråkig.

Jag har börjat lyssna en himla massa på Lasse Lindh. Så där pass jättemycket att det känns som att det rent av är fysiskt omöjligt att lyssna på något annat.

Jag har också planerat in fina saker att göra de närmsta månaderna. Typ som;
Daniel Adams ray, 19 februari
Berlin (med Linn! <3 <3 <3) 24-28 Februari
Säkert, 27 Mars
Med största trolighet, Usa. Usa. USA. USA. USA. Inklusive Harry Potter world. Någonstans i juni och början av juli. I ungefär tre veckor. Oh yes. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0