What if life was like this everyday you said, and I said that everyday is like this, we just got to see it

a












TITTA MAN SKYMTAR MIN NYA BLOMMIGA KLÄNNING SOM JAG ÄR HELT FÖRÄLSKAD I.

Bengans med Mathilda för att sedan träffa Musse. Få panik när han skriver; en suspekt bakgata, ska bara ta mig till huvudgatan
Möta Linn, Memme, Tova. Äta på burger king, höhö, vandra omkring.
Träffa Vilma på söder och sitta i en park och äta jordgubbar och dricka läsk.
Få gosedjur från små pojkar som haft loppmarknad.
Komma hem med 160 bilder.
Fint. fint. fint. fint. fint. fint. fint. fint. fint.

Kommentarer
Postat av: Hubert

DIN KAMERA!Lite <3 på den.



Menar jag blir ju inte ful på bilderna liksom, bara det!

2011-04-19 @ 20:06:33
URL: http://decipher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0