För jag vill också va som alla andra.

Okej, rubriken är falsk.
Jag gör det här för att jag tycker att det verkar kul, kommer säkert glömma och hoppa över, men det är värt ett försök.

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Detta har format mig.
Dag 03 – Min första kärlek.
Dag 04 – Vad är kärlek?
Dag 05 – I min (hand)väska.
Dag 06 – Vad hade jag på mig i dag? 
Dag 07 – Mina vänner.
Dag 08 – Ett ögonblick.
Dag 09 – Min tro.
Dag 10 – Min syster
Dag 11 – Ett minne.
Dag 12 – Det här får mig att må bättre
Dag 13 – Den här veckan.
Dag 14 – Min dag
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Min första kyss.
Dag 17 – Mina favoritplagg
Dag 18 – Min favoritmusik
Dag 19 – Detta ångrar jag.
Dag 20 – Den här månaden.
Dag 21 – Ett annat ögonblick.
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Min favoritfödelsedag
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – En första.
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 – Min favoritplats.
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 – Mina ambitioner.
Dag 30 – Ett sista ögonblick.

Och eftersom ingen läser den här bloggen kan jag lika gärna vara väldigt ärlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0