Dag 04 - Vad är kärlek?

Musik.






Konsertkänslan, för ja det är en helt egen känsla egentligen, men det närmaste jag kommer för att förklara den är med ordet kärlek.


Vänner. (Åh, ge mig mitt bruna hår tillbaka.)

Kärlek är också du är ledsen, gråter, och den där Pojken med stort P kommer hem till dig, ser till att du mår bra och är okej, fast du sagt att han inte måste. Att han inte behöver. Du har haft myskläder på dig hela dagen, för du är sjuk. Rummet är ostädat och håret oborstat, och han säger ändå att du är vacker, och fast du inte tror på det fullt ut, så värmer det ändå. 

Och du har haft en dålig dag och åker hem till denna speciella pojke, och får den där kramen. Du mår genast bättre. 

Samt helt enkelt höra de där tre orden och kunna säga de tillbaka utan frågetecken i rösterna.


EDIT: Te på sena kvällar med Linn. Gärna med en Harry Potter film också.

Kommentarer
Postat av: Niklas Hubert Alsten

Jag var jätteful på sista bilden.

Ni var hur fina som helst. Jag saknar våra gruppbilder på T-centralen.

2010-12-12 @ 01:11:33
URL: http://decipher.blogg.se/
Postat av: linn

hahahaha! kolla mig musse! hahahaha, jag avlideeeer. i'm bringin'... vad fan är det där för blick?

giiiiina. jag trodde kärlek skulle vara te på sena kvällar också, eller något.

2010-12-12 @ 13:45:09
URL: http://looping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0