Om du lämnade mig nu

Egentligen borde väl rubriken varit en Säkert! eller Hello Saferide låt, men jag orkar inte.

"Under tiden har en god text i Filter blivit tolkad av andra medier. I tolkningarna står det att jag ska sluta med musiken, och att Facit blir min sista skiva. Det här har jag aldrig sagt och det är inte sant." 

Så skriver Annika Norlin här:  http://sakert.blogspot.com/2010/07/men-herregud.html 

Förstår ni min lycka? Jag tror inte att ni gör det.
Säkert! eller Hello Saferide, eller ja, båda. Är en av anledningarna att jag andas. Att jag lever. Jag vet att det låter töntigt, men jag tror ärligt talat att det är så. Hur många nätter har jag inte gråtit till hennes musik? Hur många gånger har jag inte ställt mig upp till hennes musik?

Ja, den gamla musiken skulle finnas kvar fortfarande, men det skulle på något sätt ändå kännas som ett slut, vet ni vilken ångest jag fick när jag läste att hon skulle sluta? Antagligen inte.

Nu är jag lycklig, för hon slutar inte alls. Jag vill döda Aftonbladet för vad de gjorde mot mig.

Hon slutar inte.

FAN VAD BRA.

Kommentarer
Postat av: vilma

jag är så glad för din skull!

2010-08-05 @ 21:48:51
URL: http://vilmafredrika.webblogg.se/
Postat av: Anonym

SÅ HIMLA BRA!

/Hubert

2010-08-06 @ 21:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0