Jag tror att det här kan vara början på något stort

Jag tror på det här asså.

De senaste dagarna har jag varit, upptagen. Skolan har börjat, jag har varit på rockville måndag och idag, och igår var det konfaåterträff. Jag är pepp på att bli aktiv i kyrkan! Tummen upp för det va!
Idag repade vårt band, jag, Katja, Tova och Linn alltså. Jag tror verkligen på det här alltså, jag spelar bas, och det känns så himla bra. Typ bara, roligt, bra. Jag är trött, och imorgon börjar vi åtta. Toppen.

Vårt schema suger bajs.

Och jag hatar dryga människor. JAg blir så irriterad, och vad som gör mig ännu mer irriterad, är folk som verkar vara dryga men som egentligen inte är det! Idag var emodag, fram till Rockville alltså, då blev det peppdag. Hjärndött detta är, jag ska sova nu. För jag är trött. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0