(Dag 21 - Ett annat ögonblick) Maybe you don't know, but baby you're the world to me

Ibland är söndagar deppiga, ibland är de ganska glada.

Memme kom och fikade med mig och Linn, men hon ville inte fastna på bild (kan bero på att min kamera inte var framme när hon var det)

Simon kom också förbi, och han knäppte sin skjorta så att den blev som en mantel. Detta ledde till flera bilder på mitt minneskort.

Manlig pojke, Oh yes

Tjejen är mogen

Det här är min bebis, och spelet är det som större delen av mitt liv går ut på. Och ja,
jag erkänner, jag heter Regina, och jag är beroende av Tetris.



Kommentarer
Postat av: Niklas Hubert Alsten

JAG HAR EXAKT LIKADAN MOBIL OCH JAG ÄGER PÅ TETRIS

2011-01-16 @ 20:46:24
URL: http://decipher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0