I am tired and defensive

Jag har mycket att göra, men jag bryr mig inte.
Jag orkar inte vara stressad.
Så det är jag inte.

It's just to suck it up, and do it

Det lever jag lite efter nu, ja, lever, efter.

Just nu: www.sverigesradio.se/p3/musikguiden - Annika Norlin. Oskar Linnros får bli en annan dag.

Imorgon. Imorgon. Imorgon.
(Ignorerar helt att det är valdebatt imorgon) Så släpper hon nytt album. Facit! Kommer ut.
Jag ska ha den. Jag tror att den är skitbra. Det tror jag faktiskt, och om den inte är skitbra så kommer jag ändå tycka det för att det är HON.

Kommentarer
Postat av: Niklas Hubert Alsten

OMG DET FINNS REDAN UTE PÅ SPOTIFY

2010-09-14 @ 22:41:22
URL: http://decipher.blogg.se/
Postat av: Gina

NEJ DET FANNS INTE REDAN IGÅR?! OCH JAG SÅG DET INTE. FLIPP. MEN ÄNDÅ, JAG HAR DET. DET ÄGER. SÖNDER.

2010-09-15 @ 20:50:49
URL: http://findinganswers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0