Fan, att det ska va så svårt

Le nu, skratta nu, le, le, le, le, le, LE, håll ut, bara lite till, lite mer leende, le, le, leeeeeeeeee.LEEEEE SÄGER JAG.

Men tänk om jag inte vill le? Tänk om jag bara vill lägga mig ner och gråta?

Det får du inte. För jag tänker fan inte ta hand om dig då. Så gör det inte. Fortsätt bara le. Le. Lee. Snälla, ingen jävla deppighet idag? Förfan! Var stark. Sluta vara så förbannat svag! Bara le. Le. Lee. Gråt när du kommer hem, deppa ihop i ensamhet, utsätt inte de du älskar för det. Kom igen.

För jag klarar inte det här.

Tror du att jag bryr mig?


Så skolan är igång. Det är, mycket, mycket, mycket att göra redan. Hur lyckas man ha mycket att göra redan? Men jag kämpar på. I helgen blir det, vad blir det egentligen? Allt är typ förvirrat just nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0