Utan dina andetag

Hur går man bara tillbaka till det normala?
Hur släpper man det bara?
Hur slutar man lyssna på alla de där låtarna som påminner mig så mycket om dig, trots att jag är över dig?
Trots att jag är lycklig nu?

Hur går man bara vidare till att, göra annat? Absolut inte tänka på dig. Det här handlar inte om dig. Du existerar inte. Såklart inte.

Men allvarligt, hur glömmer man det som var?
Misstolka mig inte nu, jag är över dig. Har inga känslor kvar, inga sådana i alla fall. Men ändå, hur gör man?

Jag lyssnar fortfarande på de där låtarna, trots att jag inte mår skit, är deppig, saknar dig, eller något sånt, jag lyssnar på det ändå. Och det känns som ett kort stick, men det är bara för att låten berör mig. Det är inte för att jag saknar dig.

Det är konstigt det där, släppa taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0