Time to say goodbye

Gå runt i stan och känna sig cool, det är fint det. Sen råkade jag göra detta med min familj, där försvann coolheten. Vi var i alla fall på fotografiska, (detta var igår bör tilläggas) det var verkligen fint. Verkligen. Om man är det minsta intresserad av fotografier, bara så pass mycket att man tycker om att säga att ett foto är fint. GÅ DIT. Just saying. Jag planerar att dra med Musse dit när han kommer hit ner, men vi får se.


Där fanns böcker jag ska ha. Fast de är dyra, men jag skiter i det. Jag har fått en väldig kärlek till fotografen Annie Leibovitz, det är hennes böcker jag vill ha.

Idag har jag varit med Lisa, som jag även var under kvällen igår, hon är söt. Vi gav bort sockerdricka till några yngre pojkar, och de sa "det här är inte sockerdricka, det är säkert vatten!" så oskylidgt, det gav mig lite hopp om världen.

Imorgon blir det i alla fall till att åka till öland och hälsa på barndomsvänner samt, antagligen (inte ta ut något i förskott, inte ta ut något i förskott, inte ta ut något i förskott), hämta en söt liten katt! Som då är, ja, vår! Mys på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0