Loneliness is better when you're not alone

Linnéa är hemma!

Lycka. Just nu bakar jag kladdkaka, när den är klar ska jag dra mig till Linnéa och väcka henne. Haha, skit i att hon reste hela dagen igår, hon får stå ut! Jag har verkligen, saknat, henne. Det känns lite sjukt att det gått tre veckor, tre veckor är myycket!

Prat, prat, prat, lär det bli. = MYSIGT.

Förövrigt, Hello Saferide, en av anledningarna till att jag typ lever? Slutar. Hon släpper en skiva i september, sen är det slut. Hon kanske kommer spela och så på ställen men hennes plan är att inte ge ut fler skivor. JAG DÖR. Dessutom är skivan som Säkert! Och inte Hello Saferide. Jag dog i bilen påväg ner till Öland när jag fick reda på det.

Nu ska jag ställa in kladdkakan i ugnen, ha det bra!

Oskar Linnros på allsången i tisdags. Kärlek på honom. <3

Gina

Kommentarer
Postat av: Vilma

dö inte.

<3

2010-07-29 @ 00:58:38
URL: http://vilmafredrika.webblogg.se/
Postat av: Gina

Jag ska inte dö. Så länge inte du dör. <3

2010-07-30 @ 12:45:43
URL: http://findinganswers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0