Dag 11 - Ett minne

Jag har så många minnen. Och jag går igenom dem varje kväll, kanske inte alla, men ett urval.
Jag tänker på den där tiden när allt var så lätt och så bra
På den där den där dagen när jag satt i en lekpark en hel dag
På när jag och Linn tog med oss varmamackor och satt på ett berg vid hennes hus och pratade om världen ur två oskyldiga åttaåringars perspektiv
På när jag och Linn satt på samma berg och blev bortjagade av idag kallade surtanten
Simple Plan-konserten, Säkert-konserten, Timo i nyköping med Mathilda, Arvika
hur lätt allting var en gång i tiden, och hur osvårt allting är idag.
För bara för att ingenting är lätt längre, betyder det inte att allting är svårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0