Dag 02 - Detta har format mig.

Det som har gjort mig till den jag är idag, är väl mycket upplevelser.
Egentligen har jag nog inte upplevt särskilt mycket, men en del i alla fall.
Mitt beroende av Harry Potter ledde mig till svenskahogwarts, även kallat SH. Där träffade jag personer som idag betyder väldigt mycket för mig. Utan dem hade jag antagligen inte varit samma person som jag är idag.


Och för att inte glömma.
Du är inte en i mängden
Vi har kännt varandra i tio år. Tro inte att det inte betyder.


Kommentarer
Postat av: Niklas Hubert Alsten

Utan SH skulle jag inte träffat dig, och skulle vara mycket fattigare på erfarenheter.

<3

2010-12-09 @ 20:02:31
URL: http://decipher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0