Dag 01 - Om mig

Jag är Regina.
Ibland tvivlar man på saker, men jag kommer aldrig tvivla på att jag är Regina.
För visst undrar även jag varför vi finns, varför jag ser ut som jag gör, om jag gjorde rätt eller fel, men jag tvivlar inte på om jag är Regina eller inte.
Mitt namn betyder drottning, det brukade jag säga till alla när jag var mindre. Det gör jag inte längre.
Mina föräldrar hade tydligen förstått att det var mitt namn vare sig de ville eller inte när de såg mig första gången. Jag tycker det är en ganska fin historia.
Jag älskar musik, det är därför det är en så stor del av mitt liv. Fast jag skulle inte vilja ha det på något annat sätt. Annars lever jag för personerna i mitt liv. De kommer alltid först, och kommer nog alltid göra. Mår mina vänner inte bra, gör heller inte jag det heller.

Fast egentligen så är jag bara en tjej, på fjorton år, som heter Regina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0