Där va vi förenade

Andreas Grega = <3

Jag har haft finaste pojken hära.

Älska skjortan.<3

Vi fikade i en park med Vilma, Memme och Linn. Sedan sov vi alla hos mig och lekte Hogwarts.
Linn tog med dessa små saker, som hon köpt på The Wizarding World of Harry Potter.
Awesome. Gravy är det äcklaste jag någonsin smakat.

Tågluffa i Stockholm med sällskap av dessa fina folk. Samt maränger, chokladsås, plättar och Coco Pops!

Senare kom även Markus, Richard, Linn och Katja. <3

Det var så jävla mysigt att ha fina människan hära. Idag åkte vi till Bromma Flygplats
och sen var jag tvungen att åka hem själv. Jag tog btw fel buss. Då jag kände mig ensam,
åkte jag hem till Linnéa filuren.

Snart är det skola. Yey.

Kommentarer
Postat av: Niklas Hubert Alsten

Söt bild på mig.



Tack för att jag fick komma över. Det var trevligt.

2010-08-18 @ 23:08:46
URL: http://decipher.blogg.se/
Postat av: Gina

Du är alltid välkommen.

2010-08-18 @ 23:41:39
URL: http://findinganswers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0